Умови доставки та оплати
Способи доставки
- По всій території України від дверей до дверей згідно тарифів перевізника кур'єром — від 85 ₴
- Доставка відправлень здійснюється відповідно до строків та за тарифами, які зазначено на сайті Нова Пошта на день оформлення відправлення. Термін обробки замовлень - протягом 2-3 робочих днів. Термін доставки замовлення 2-3 дні в залежності від Вашого місця розташування. від 50 грн у відділення по Україні – від 50 грн кур'єром – від 85 грн
- Доставка відправлень здійснюється відповідно до термінів та тарифів, зазначених на сайті Укрпошта на день оформлення відправлення. Вантажі приймаються довжиною не більше 2 метрів. Термін обробки замовлень - протягом 2-3 робочих днів. Термін доставки замовлення 3-14 дні в залежності від вашого розташування. Укрпошта Стандарт • у відділення – 25 ₴ – до 15 кг, не більше 70 см (3-6 днів) - 70 ₴ - від 15 кг • кур'єром - від 50 ₴ Укрпошта Експрес • у відділення - від 35 ₴ • кур'єром - від 60 ₴
Способи оплати
- Пром-оплата - це безпечна онлайн оплата на Prom.ua. Ви оплачуєте замовлення картою онлайн. А ми отримуємо гроші після того, як ви заберете товар у відділенні пошти. Якщо товар не підійде або ви відмовитеся від замовлення, гроші повернуться вам на карту.
- Відправляємо накладеним платежем без передоплати.
- ФОП Йолушкіна Тетяна Володимирівна ЄДРПОУ 3199614500 UA713333680000026005500129853 АТ "Ощадбанк"
- Онлайн-оплата на картку: 4035 2000 4063 2652 Йолушкіна Тетяна Володимирівна Монобанк
Гарантія:
Гарантійний термін на товар починається з дня продажу.
Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на вироби із слідами некваліфікованого, стороннього втручання, несанкціонованого ремонту, зміни конструкції;
- на вироби з пошкодженнями, спричиненими зовнішніми факторами (перепади напруги, вплив температур та різних речовин, блискавка, пожежа, волога, недбалість), що не підлягають контролю з боку виробника;
- у разі пошкодження серійного номера (знищення, затирання), відсутності пломб, наклейок, стікерів та іншого маркування передбаченого виробником;
- у разі використання виробу не за призначенням;
- у разі порушень вимог Посібника з експлуатації.
- на природне зношування, вичерпання ресурсу внаслідок експлуатації.
Претензії споживачів, передбачені чинним законодавством про захист прав споживачів, можуть бути представлені протягом гарантійного терміну за умови, що недоліки товару не виникли внаслідок порушення покупцем правил експлуатації, транспортування, зберігання, дії третьої сторони, а також впливу стихійних явищ.
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на вироби із слідами некваліфікованого, стороннього втручання, несанкціонованого ремонту, зміни конструкції;
- на вироби з пошкодженнями, спричиненими зовнішніми факторами (перепади напруги, вплив температур та різних речовин, блискавка, пожежа, волога, недбалість), що не підлягають контролю з боку виробника;
- у разі пошкодження серійного номера (знищення, затирання), відсутності пломб, наклейок, стікерів та іншого маркування передбаченого виробником;
- у разі використання виробу не за призначенням;
- у разі порушень вимог Посібника з експлуатації.
- на природне зношування, вичерпання ресурсу внаслідок експлуатації.